2012. május 28., hétfő

Gyereknap extrákkal




Mivel Amina tavaly még túl kicsi volt ahhoz, hogy értékelni tudja a gyereknapot, ezért nem csináltam túl nagy felhajtást belőle. Na, de idén! 2-3 nap jószerivel csak az ínyenckedésről szólt :) Ajándékok, sok fincsi kedvenc gyümölcs és csokiiiii! 


 Készült egy családi adag (hogy azért a szülők se járjanak rosszul ;) ) házi csokipuding, és egy tucat sárga katica bonbon.
Hogy miért sárga?

Hát ezért... :)

Mondanom se kell, hogy Bogyó és Babóca őrület van nálunk :) Persze a bonbonoknak is nagy sikere volt, a tucatnyiból jó, ha 1-2 árválkodik a hűtőben. 
Azt hiszem, az az öröm, jókedv és boldogság, ami Aminából áradt, kifejezi, hogy nagyon élvezte az idei gyereknapot :)

Receptekkel természetesen majd jövök nemsokára.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos. A fiúk is szeretik ezt a mesét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Nem nagyon hallottam még olyan gyerekről, aki ne szerette volna B. és B.-t :)

      Törlés
  2. Nagyon ügyes vagy! :) Amina biztos nagyon örült a gyereknap(ok)nak :) Receptekre kíváncsi vagyok! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Igen, nagyon tetszett neki :)
      Hozom hamarosan a recepteket

      Törlés
  3. Mostantól a többi ünnep mellett tuti ezt is nagyon fogja várni:) Nagyon édes:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos a kislányod, ahogy nyalogatja ki a tálat, biztos, hogy ez a gyereknapi élmény megmarad benne örökre. Az a sárga katica nagyon tuti, én nem ismertem ezt a mesét eddig:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki képek! Jó kis gyereknap lehetett nálatok!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon "édes" desszertek! A Katica is tündéri. Én tavaly pirosakat gyártottam a szülinapra, nagy siker volt! Helyes kis fürtös baba!

    VálaszTörlés
  7. Jó nálatok gyereknek lenni! Nagyon "édes" a kicsi lányod is:-)! Nálunk is nagy kedvenc volt a Bogyó és Babóca a fiúknál, majd miután "kinőtték", a kislányom "nőtt bele" a mesébe.

    VálaszTörlés
  8. Szép, vidám napok állhatnak mögöttetek egy ilyen kis tündérrel! :-))

    VálaszTörlés