2012. április 24., kedd

Blogkóstoló II. - összefoglaló (1.rész)

Vasárnap ért véget a Blogkóstoló 2. fordulója. Ha minden igaz, akkor ebből már hagyomány lesz, ugyanis a 3. fordulós kiszemeltem elvállalta a következő háziasszonyságot :) No, de ne rohanjunk ennyire előre, fókuszáljunk az aktuális fordulóra.

Nagyon örülök, hogy mindenkitől megkaptam a linkeket, úgyhogy mivel Amina mellett idő híján vagyok, 2 részletben fog összefoglalódni a receptes-képes mindenség.


Elsőként itt van Vanilla a fűszeres-diós muffinjaival. Ezek a mosolygós, napsütéses finomságok nagyon kis szemtelenül kelletik magukat, nemde?

Másodikként érkezik hozzánk Édeskonyha és az ő diós csigái. Személy szerint a csigával úgy vagyok, ha nem élt előtte, akkor kb mindenféle ízesítésben és mennyiségben jöhet. Mondanom se kell, ezek is igazán hívogatóak...
 

Itt van velünk a játék Anyukája, 4Gyerek, aki egy igazán nyammmos háromsajtos-paradicsomos finomságot hozott nekünk. Bevallom, ez nálam elég durván kiverte a biztosítékot, na persze csakis pozitív értelemben :)
 

Nyammm társam 2 recepttel is nevezett, az egyensúly megtartása végett egy édessel, meg egy sóssal is.
A narancsos-kardamomos csokis muffinok kinézetre se semmik, csak azt sajnálom, hogy nem lehettem a vendégsereg egyik tagja, akiknek ezek készültek.
 


A medvehagymás-chillis-cheddar sajtos pogácsák a másik merénylet, amit a vendégei ellen és ellenünk is elkövetett. Hát lehet ezeknek ellenállni? :)
 

Asztika blogja se hagyott minket medvehagyma és gyönyörű látvány (no, meg csorgó nyál) nélkül..medvehagymás-ricottás minibatyukkal készült a mostani fordulóra:
 

Makacska konyhájából irdatlan finom, illatos narancsos-csokis kekszek kerültek terítékre elénk. A rózsa után a narancs-csoki az, aminek a legkevésbé sem tudok ellenállni.

Chef Viki a palacsinta utáni vágyunkat enyhíti ezekkel a finom túrós-almás minipalacsintákkal. Ezt külön fel is írtam magamnak, hogy "mindenképpen kipróbálandó" (már ha túróhoz jutok).
 

Naspolyakonyha kókuszos tejespitét hozott nekünk. Ti ettetek már ilyet? Én még nem, de egészen biztosan fogok, mert ezt (is) meg KELL csinálnom :)
 

Linyah olyanra vállalkozott, amire én egyhamar nem fogok bénaságomból kifolyólag, csodaszép kalácsot sütött. Ezt nagyon-nagyon szeretném :)
 

Az alábbi kép és recept csak erős idegzetűeknek való, akik képesek megállni, hogy ne kezdjék el azonnal nyaldosni a képernyőt (tehát nem nekem). Fernelax egy fantasztikus tejszínes citromtortával készült a mostani fordulóra.
 

Trollanyu az aludttejes lepényeivel ismét maradandót alkotott...vagy mégsem, hiszen ha előttem lennének ezek a kis finomságok, nem sokáig maradnának a tányérban :)
 

Gerdi Balaton-felvidéki mogyorós szeletkéi is viszik nálam a pálmát. Csupa csoki-kakaó-mogyoró, nyami :)
 

GasztroReni egy finom, békebeli klasszikust, a sós kiflit készítette el. A bejegyzését olvasva nagyon elkapott a vágy egy jó kis, vajjal megkent, teával kísért kifli után...
 

Végül, de nem utolsósorban a mai utolsó receptünk egy főfogás a Takarékos konyhából. Éva  ínycsiklandozó kapros joghurtos csirkemellével kívánok mindenkinek további szép napot.
Holnap várlak benneteket vissza a többi finomsággal :)





13 megjegyzés:

  1. Húha mennyi szuper alkotás! Nincs olyan amiből nem falatoznék szívesen! Kedvencet még nem sikerült választani, de lesz ennek folytatása az én konyhámban is:))

    VálaszTörlés
  2. Szuper egy gyűjtemény az biztos! Várom a folytatást is! ;)

    VálaszTörlés
  3. JAjj mennyi finomság:) Szuper az összefoglaló Adél, nagyon jó kis humorbonbonokat szórtál szerte széjjel:) Köszönjük a sok munkád:)

    VálaszTörlés
  4. Szuperek, mind egytől egyig nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  5. Remek összefoglalót készítettél, és mindenki remekelt,csodás ételek születtek:) Várom én is a második részt.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon guszta finomságok vannak egy csokorban!Az biztos hogy eltudnék fogadni most bármelyikből eg kis kóstolót! Köszi várom a további szépségeket is!

    VálaszTörlés
  7. Mennyi finomság! A túrós palacsintát én is elkészítem:)

    VálaszTörlés
  8. Hoppppááà.......végig kacarásztam az összefoglalòt...:))
    Van itt rengeteg finomsàg!!!..nem mellékesen..

    VálaszTörlés
  9. Annyira jó dolgok kerülnek így elő, szuper, mikor valaki más teljesen friss szemmel nézi az alkotásainkat :-) Remek ez a játék, remek az összefoglaló!

    VálaszTörlés
  10. Hú de jó, már alig várom a következő fordulót :))

    VálaszTörlés
  11. és mindezt így éjfél után nézegetve.
    ajajjjj

    VálaszTörlés
  12. Szuper összefoglalót írtál! Köszi a játékot:)

    VálaszTörlés